Aljoša Bagola, eden najvidnejših predstavnikov slovenskega oglaševanja, razglašen za kreativnega direktorja desetletja in avtor knjižne uspešnice Kako izgoreti, vam bo v v svojem večkrat nagrajenem predavanju “Kako biti v redu” predstavil vplive sodobnih tehnologij na naše obnašanje in razkril zanimive uvide za boljše upravljanje sodobnih družb, odnosov in počutja.
Vsebina
- Uvodni del se osredotoča na naš ustroj, kjer bo prikazana moč naših primarnih preživetvenih vzorcev in preprostost vplivanja sodobnih tehnologij na naše odločanje.
- Sledi razkrivanje vzorcev delovanja, ki vodijo v izčrpanost in izgorelost, kjer avtor predstavi tudi svoje izkušnje s slednjo in predstavi formulo za upravljanje z življenjskim zadovoljstvom.
- Osrednji del je namenjen odgovorni uporabi družbenih medijev in prikazu njihovih stranskih učinkov na politiko, ekonomijo, kreativnost in počutje.
- V zaključni delu bo predstavljen vpliv novičarskih oddaj, trendov in oglaševanja na oblikovanje vsiljenih prepričanj in pričakovanj, ter zaključek s sodobnim konceptom ljubezni, ki jo oblikuje Hollywood.
“Key takeaways” za udeležence
- Razumevanje ozadja delovanja mogočnih tehnologij naše dobe in vpliva na naše počutje.
- Prepoznavanje vzorcev delovanja, ki vodijo v neučinkovitost, izčrpanost in izgorelost.
- Strategije za boljše upravljanje z življenjskim zadovoljstvom in odnosi.
- Izobraževanje + zabava hkrati.
Udeležba na posvetu je brezplačna. Zaradi omejenega števila mest je obvezna prijava preko e-prijave spodaj.
Prijave sprejemamo do zapolnitve razpoložljivih mest.
Vljudno vabljeni.
Posvet izvajamo v okviru projekta »Razvoj celovitega poslovnega modela za delodajalce za aktivno in zdravo staranje zaposlenih (POLET)«,
ki ga sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada.